torsdag 2 augusti 2012

Kärlek

Herregud vad dålig jag är på att hålla denna blogg vid liv!

Viljan att skriva här är stor, men tiden verkar inte riktigt vara på min sida... Ja,ja jag kan ju tjata om att jag från och med nu kommer att bli bättre osv osv, men det får bli som det blir. Kontinuiteten på uppdateringar kommer nog gå i vågor.
Men nu har jag ju en ganska bra anledning att uppdatera oftare :) Jag har skaffat mig en ny kärlek i mitt liv :)
Den är liten, rolig, enkel, har massa roliga funktioner och den är ROSA! :-)


Den har blivit min ständiga följeslagare, fast jag är fortfarande lite ovan vid att jag faktiskt har en kamera som tar bilder snabbt och med "kulspruteeffekt" så ibland glömmer jag att har den med mig... Fast det ska det bli ändring på.

För att mina vänner inte ska bli bombaderade på facebook med alla mina bilder så får jag väl lägga in dem här istället. Här går man ju förhoppningsvis in på egen vilja ;-)

Håll i er, för nu kommer det komma en massa uppdateringar på väldigt kort tid med massa bilder från de senaste veckorna!

Inga kommentarer: