fredag 3 augusti 2012

Västersjön

Jag är nog en riktig hundidiot eller hundnörd som älskar att träna med mina kompisar. Ibland kan det nästan låta som att jag inte gör annat än träna med dom. Riktigt så är det faktiskt inte. Oftast får de faktiskt "bara" vara hundar och vi gör massa sånt som icke träningsidioter gör. Men jag brukar alltid smyga in något litet att träna på under våra promenader eller vad vi kan tänkas hitta på tillsammans.
Just den här dagen åkte vi till hundbadet och vi var helt ensamma i nästan 1,5 timmar! Hundarna fick springa och busa och jag stod beredd med kameran i högsta hugg.



Man får INTE skaka sig har matte sagt




Världens bästa gossar! :-)

I väntan på kommando "skaka"...





Sa du godis?



Fonzie visar upp hur man ska göra "pinsam"



Vet inte om han tycker att det är speciellt pinsamt, tycker nog att han snarare begär att få en godis nu!

Jag brukar kasta lite godis i vattnet som de får leta efter



Där Merino knappt har vatten till magen får Fonzie simma...



Kanske inte världens snyggaste med dyngsurt skägg... Men definitivt en av de finaste i alla fall :_) (gissa vem den andra är som också ingår i världens finaste kategorin)

Denna vackra bullterrierhane är så sjukt lik Greta som jag hade ett tag. Varje gång jag ser honom blir jag gråtfärdig. 

Inga kommentarer: