fredag 3 augusti 2012

Kalas

Förra helgen fyllde min mormor 80 år! Efter jobbet på lördagen åkte jag, pappa och hundarna ner till skåne, mamma hade åkt ner dagen innan för att hjälpa till med förberedelserna.
Under själva kalaset fick hundarna ligga i bilen men självklart fick de komma ut lite då och då och gå på promenad och hälsa på alla gäster.

Min mormor bor nästan precis vid stranden i Lomma, så dagen efter passade jag på att gå en rejäl runda med vovvarna och stannade till på vägen för att träna markeringar (både land och vatten) och sök. Det var Merinos första dopp i havet, men vatten som vatten tyckte han nog :-)





HAHA :-D


Undrar om det finns fester numera där man inte kan se den här synen?

Nästan hela min familj, bara lillebror som fattas men han var i Portugal

Hälsningar från Lomma strand




Fika efter en långrunda med vovvarna satt fint

En liten sommarpresent från min mamma, hon vet vad jag har för smak!

Inga kommentarer: