fredag 10 augusti 2012

Semester!

I helgen är det årets flattmästerskap som jag anmälde mig till. Först höll jag på att kräkas när jag anmälde, men sen började jag verkligen att se fram emot det :) Ca en vecka efter att jag anmält upptäckte jag att det var samma helg som jag åker till Frankrike... KLANTIGT!
Så det var bara att avboka :(

MEN!
Jag ska åka på mitt livs tuffaste resa hittills :-D
Sen i slutet av mars har jag toktränat och gått på diet för att klara av det här, så nu är det snart upp till bevis! Direkt efter jobbet åker jag till min bror i Skåne för sen åka vidare till Frankrike och Serre-Chevalier.
Det kommer att vara ett fullspäckat schema med olika aktiviteter varje dag.

Canyoning

Mountainbike

Via ferrata

Bergsklättring

Rafting

Jag hoppas på att kunna fota en del under de flesta av aktiviteterna så att det finns bildbevis på att jag faktiskt gjort detta :)

Till alla er som kommer delta på flattmästerskapet vill jag önska LYCKA TILL! Jag ser fram emot att få höra hur det har gått för familjen Håll Fast när jag kommer hem :)

Inga kommentarer: