söndag 10 juni 2012

Tankar

Nu hoppas jag verkligen att jag kommer prioritera att sätta av tid till bloggandet igen! Efter träningen i onsdags fick jag nämligen en helt briljant idé ;)
När vi tränat färdigt "tvingade" jag mina träningskamrater att hjälpas åt at analysera träningen. Det kändes riktigt bra att prata och ge varandra feedback. Och med tanke på mitt förra inlägg där jag skrev att jag skulle skriva och försöka analysera vart vi står idag så ska jag i framtiden föra träningslogg. Loggen ska förhoppningsvis hjälpa mig att utvecklas och komma framåt i min träning, den ska även minska chanserne att gör om samma missstag gång på gång.
Ni som känner mig vet jag ibland tänker "för mycket" och det kan ibland hämma mig en smula. Att föra logg hoppas jag kuna hjälpa mig att "slappna av" så att jag kan ha "rätt" fokus på träningen och överlåta många av tankarna till loggen istället. Finns det på pränt så kan jag ju alltid gå tillbaka, dessutom kan jag ju även se våra framgångar, förhoppningsvis i alla fall :-P, och kunna glädjas åt dem.

Jag kommer till en början att skriva min logg här. Sen får jag se om jag tycker det blir för jobbigt att "publicera" den på det här sättet. Inte för att jag tror att någon av er som läser min blogg kommer att klanka ner eller prata bakom min rygg, utan för att det kanske helt enkelt kommer kännas för personligt att lämna ut sig på det här sättet.
Jag vill även be Er som läser bloggen, ung, gammal, erfaren som nybörjare eller bara nyfiken och frågande att kommentera och komma med kritik. Det behöver inte vara bara guld och gröna skogar i kommentarerna utan jag vill komma framåt i vår träning, så har ni andra infallsvinklar eller tips och råd så fram med dem bara :)
Om det till och med skulle vara så att det ger inspiration för er egen träning (vilket skulle vara jättekul) och det är något ni undrar över eller inte ser helheten i så får ni väldigt gärna höra av er så ska jag försöka förklara närmre.

Inga kommentarer: