måndag 17 oktober 2011

HJÄLP!

Vi valpköpare har ju fått en en uppgift av vår kennelmamma Karin. Hon har varit ganska kryptisk och bara sagt att hon vill ha ett kort på våra älsklingar i vardagen, sen kommer det en överraskning :)
Igår tog ju Johanna massa kort på mig och Merino när vi lekte. Nu vill jag ha Er hjälp med att välja ut det bästa kortet, jag har några favoriter även om jag gillar alla, så SNÄLLA rösta på er favorit i kommentarerna.
Skriv siffran på det kort som ni tycker är bäst (siffran står över kortet).
Alla bilder är tagna av Johanna Rappe

1

2

 3

 4

 5

 6

 7

 8

 9

 10

 11

 12

 13


Jag hoppas att jag inte har missuppfattat vår uppgift då jag ju är med på de flesta korten, men i så fall får jag väl ta nya bilder :-)
Det kan vara lite bökigt att få iväg komentaren, men tryck på skicka tills ni kan se att det har publicerats. TACK!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Röstar på Elvan (11) Den va kul!
//Sanna o Zonda(pumi)

Anonym sa...

det är nog fusk om jag ska rösta.. så det är tur för jag kan iten bestämma vilken jag skulle rösta på av 6.an och 9:an.. :)

Olof Lydén sa...

13 så klart. Gullig bild :-)

Karin sa...

9 o 11 kanske...... :) Kram Karin

Inger Larsson sa...

hej brorsan, tycker att du är bäst på bild 9 och 13.
hälsningar från brorsan Indi
ps pappa Figo hälsar också

Maria sa...

3,9 och 13 tror jag att det lutar mest åt. Men det är ju skitsvårt!
Ska bli riktigt kul att träffa er på söndag :)