lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!

Önskar jag, Fonzie och Merino alla våra vänner och bekanta!



Stackars Fonzie ser dock inte så lycklig ut... Men vad imponerade jag och min vän Ulrika (som hjälpte mig att ta korten) blev av Merino! Det var första gången som jag försökte spöka ut honom och jag var absolut inte säker på att det skulle fungera, men han satt stilla nästan hela tiden trots att att vi flyttade på honom en gång och sen fick han dessutom vänta tills Fonzie var färdig.

Kvällen ska firas hemma hos Ulrika i hennes etta på 37 kvm. Det blir Jag, Ulrika, Johanna, Olof, 3st flattar (en vuxen och två unghundar), en cairn terrier, en kroatisk vallhund, en puli och en mellan pincher.
Finns det hjärterum så finns det stjärterum! :-D

Egentligen så har jag för många år sedan lovat att inte ge några nyårslöften, men jag tänkte försöka ge mig på ett i år... Jag ska verkligen försöka uppdatera bloggen oftare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jösses, det var inte dåligt att kunna sitta still så länge :) God fortsättning på det nya året, kram Karin